Pro klienty zdravotních pojišťoven

V Lázeňském hotelu ROYAL Mariánské Lázně můžete absolvovat odbornou lázeňskou péči hrazenou Vaší zdravotní pojišťovnou.

Jak do lázní přes zdravotní pojišťovnu? Poradíme Vám. Ukaž více informací

Možnosti lázeňské péče

Komplexní lázeňská péče (KLP)

  • Zdravotní pojišťovna hradí léčbu, ubytování i celodenní stravu na 21 nebo 28 dnů.
  • NOVĚ možnost doléčení po komplikovaném Covid-19.
  • Nadstandardní ubytování a ubytování v jednolůžkových pokojích za doplatek.
  • 20% sleva do konce ledna 2022 na doplatky na nadstandardní ubytování a ubytování v jednolůžkových pokojích.
  • Možnost rezervace konkrétního termínu za administrativní poplatek.

Příspěvková lázeňská péče (PLP)

  • Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu na 14 nebo 21 dnů.
  • Ubytování a stravování si hradí klient sám.
  • 20% sleva do konce ledna na ubytování a stravu.

Předběžná rezervace termínu

Vyplněním rezervačního formuláře níže si můžete rezervovat konkrétní termín čerpání KLP a PLP. Za předběžnou rezervaci konkrétního termínu KLP se hradí administrativní poplatek. Více info o poplatku

Rezervační formulář

Položky označené * jsou povinné.

UVEĎTE KONTAKTNÍ ÚDAJE:

VYPLŇTE ÚDAJE O POBYTU:

UVEĎTE ÚDAJE K DOPROVODU:

 

Přihlášením k odběru novinek a obchodních nabídek souhlasím s tím, že pro tento účel bude společnost LS Royal Mariánské Lázně, a. s., Lesní 345, 353 01 Mariánské Lázně, IČ: 49790731 po dobu 10 let zpracovávat údaje o mém jménu, příjmení a e-mailové adrese. Svůj souhlas mohu kdykoliv odvolat e-mailovou zprávou zaslanou na marketing@royalmarienbad.cz.
Informace o zpracování osobních údajů

  

ADMINISTRATIVNÍ POPLATEK

  • Klient není povinen rezervovat konkrétní termín čerpání KLP. Lázeňské zařízení předvolá klienta nejpozději 5 pracovních dnů před nástupem na pobyt, po obdržení schváleného lázeňského návrhu od zdravotní pojišťovny.
  • Za rezervaci konkrétního termínu KLP hradí klient administrativní poplatek 2 000 Kč / os. / jednolůžkový pokoj a 1 000 Kč / os. / dvoulůžkový pokoj. Ceny jsou platné celoročně.
  • Administrativní poplatek je nevratný.
  • Splatnost administrativního poplatku je 14 dnů od data zaslání potvrzení rezervace konkrétního termínu.
  • Datem úhrady se rozumí datum připsání platby na účet lázní.
  • Není-li úhrada provedena v daném termínu, rezervace konkrétního termínu se automaticky zruší.
  • Klient si může rezervovat termín čerpání KLP pouze v délce odpovídající příslušné indikaci.

Doplňující informace 

  • V případě stížnosti nebo reklamace se obracejte na pracovníky hotelové recepce, kteří pro Vás zajistí termín schůzky s kompetentním pracovníkem.
  • V případě nesouhlasu s vyřízením Vaší stížnosti se obracejte na příslušný správní orgán (Krajský úřad Karlovarského kraje) s uvedením důvodu.