Pro klienty zdravotních pojišťoven

V Lázeňském hotelu ROYAL Mariánské Lázně můžete absolvovat odbornou lázeňskou péči hrazenou Vaší zdravotní pojišťovnou.

Jak do lázní přes zdravotní pojišťovnu

Poradíme Vám, jak zažádat u svého lékaře o návrh na lázeňskou péči hrazenou Vaší zdravotní pojišťovnou.

Požádejte svého lékaře, aby vypsal LS ROYAL Mariánské Lázně a.s. na první místo v návrhu na lázeňskou péči.

POSTUP ŽÁDOSTI

Možnosti lázeňské péče

Komplexní lázeňská péče (KLP)

  • Zdravotní pojišťovna hradí léčbu, ubytování i celodenní stravu na 21 nebo 28 dnů.
  • NOVĚ možnost doléčení po komplikovaném Covid-19.
  • Nadstandardní ubytování a ubytování v jednolůžkových pokojích za doplatek.
  • Možnost rezervace konkrétního termínu za administrativní poplatek.

Příspěvková lázeňská péče (PLP)

  • Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu na 14 nebo 21 dnů.
  • Ubytování a stravování si hradí klient sám.

Předběžná rezervace termínu

Vyplněním rezervačního formuláře níže si můžete rezervovat konkrétní termín čerpání KLP a PLP.

Za předběžnou rezervaci konkrétního termínu KLP se hradí administrativní poplatekVíce info o poplatku

Rezervační formulář

Položky označené * jsou povinné.

UVEĎTE KONTAKTNÍ ÚDAJE:

VYPLŇTE ÚDAJE O POBYTU:

UVEĎTE ÚDAJE K DOPROVODU:

 

Přihlášením k odběru novinek a obchodních nabídek souhlasím s tím, že pro tento účel bude společnost LS Royal Mariánské Lázně, a. s., Lesní 345, 353 01 Mariánské Lázně, IČ: 49790731 po dobu 10 let zpracovávat údaje o mém jménu, příjmení a e-mailové adrese. Svůj souhlas mohu kdykoliv odvolat e-mailovou zprávou zaslanou na marketing@royalmarienbad.cz.
Informace o zpracování osobních údajů

  

ADMINISTRATIVNÍ POPLATEK

  • Klient není povinen rezervovat konkrétní termín čerpání KLP. Lázeňské zařízení předvolá klienta po obdržení schváleného lázeňského návrhu od zdravotní pojišťovny nejpozději 5 pracovních dnů před nástupem na pobyt. 
  • Za rezervaci konkrétního termínu KLP hradí klient administrativní poplatek 2 000 Kč / os. / jednolůžkový pokoj a 1 000 Kč / os. / dvoulůžkový pokoj. Ceny jsou platné celoročně.
  • Administrativní poplatek je nevratný.
  • Splatnost administrativního poplatku je 14 dnů od data zaslání potvrzení rezervace konkrétního termínu.
  • Datem úhrady se rozumí datum připsání platby na účet lázní.
  • Není-li úhrada provedena v daném termínu, rezervace konkrétního termínu se automaticky zruší.
  • Klient si může rezervovat termín čerpání KLP pouze v délce odpovídající příslušné indikaci.

Doplňující informace 

  • V případě stížnosti nebo reklamace se obracejte na pracovníky hotelové recepce, kteří pro Vás zajistí termín schůzky s kompetentním pracovníkem.
  • V případě nesouhlasu s vyřízením Vaší stížnosti se obracejte na příslušný správní orgán (Krajský úřad Karlovarského kraje) s uvedením důvodu.