Recenze hotelu

Napište nám Vaše hodnocení na pobyt v Lázeňském hotelu ROYAL Mariánské Lázně.

POSLAT recenzi

Přihlášením k odběru novinek a obchodních nabídek souhlasím s tím, že pro tento účel bude společnost LS Royal Mariánské Lázně, a. s., Lesní 345, 353 01 Mariánské Lázně, IČ: 49790731 po dobu 10 let zpracovávat údaje o mém jménu, příjmení a e-mailové adrese. Svůj souhlas mohu kdykoliv odvolat e-mailovou zprávou zaslanou na marketing@royalmarienbad.cz.
Informace o zpracování osobních údajů

  

Ohlasy hostů

10. 4. 2024

Dovolte mi, abych z celého srdce poděkovala všem zaměstancům hotelu Royal. Strávila jsem zde celý měsíc. Po náročné léčbě pro mne byl pobyt zde doslova pohlazením. Domů jsem se vrátila doslova jako nová. budu z tohoto pobytu ještě...


22. 2. 2024

Ráda bych vyjádřila poděkování všem zaměstnancům hotelu za jejich profesionální přístup, ochotu a smysl pro humor. Na léčebném pobytu jsem byla poprvé, úžasné, odjíždím naprosto spokojená. Přeji vám všem hodně spokojených...


30. 10. 2023

 

V hotelu Royal jsem byla již po 20. A z toho vyplývá, že jsem zde velmi spokojená. Někdy se stane, že není vše dokonalé podle představ hostů, ale celkově velká spokojenost. Určitě k vám opět přijedu a hotel budu i nadále...

25. 9. 2023

 

Jsem tady poprvé,ale spokojenost nad míru a to jedu domu, příští týden.Ale už jsem si rezervovala termín na rok 2024.Ochota, především úsměv už dokáže pohladit po duši.Profesonalita,klobouk dolů a smekám

 

Miluše...


4. 9. 2023

Děkuji všem fyzioterapeutům, lázeňským paním, masérovi, kteří mne letos doslova postavili na nohy - úžasná erudice a empatie. Nelze opomenout dámy v jídelně, recepci a pokojské - jsou to prostě báječné osůbky na svém místě. A...


6. 6. 2023

Vážená paní managerko,

dovolte mi, abych Vám a celému kolektivu LS Royal vyjádřil obdiv a poděkování za způsob a vysokou kvalitu vámi posky- tovaných lázeňských služeb, ale i gastronomie na vysoké úrovni. Jsme vašimi vděčnými...


20. 3. 2023

Vážený pane řediteli,

 
chtěla bych touto cestou vyjádřit velký dík a uznání celému personálu Vašeho hotelu.
 
V lázeňském sanatoriu Royal jsem již čtvrtý týden (na doporučení paní primářky) zde budu na léčení, po zlomenině...