Recenze hotelu

Napište nám Vaše hodnocení na pobyt v Lázeňském hotelu ROYAL Mariánské Lázně.

POSLAT recenzi

Přihlášením k odběru novinek a obchodních nabídek souhlasím s tím, že pro tento účel bude společnost LS Royal Mariánské Lázně, a. s., Lesní 345, 353 01 Mariánské Lázně, IČ: 49790731 po dobu 10 let zpracovávat údaje o mém jménu, příjmení a e-mailové adrese. Svůj souhlas mohu kdykoliv odvolat e-mailovou zprávou zaslanou na marketing@royalmarienbad.cz.
Informace o zpracování osobních údajů

  

Ohlasy hostů

16. 10. 2025

Chtěl bych touto cestou poděkovat celému personálu hotelu Royal, který mi zpříjemňoval pobyt v lázních. Nejde napsat kdo byl lepší, od pani primářky až po pani uklizečku byli všichni úplně skvělí a vykonávají svou práci...


21. 4. 2025

Dobrý den. Strávila jsem u Vás celých 28 dní na léčebném pobytu. Byl to pro mne zážitek na který nikdy nezapomenu. Procedůry byly úžasné, ubytování taktéž, strava vynikající a personál víc než skvělý. Pokud bych se měla...


2. 4. 2025

Dobrý den,

v neděli 30.3.jsem se vrátil, spolu s manželkou,z léčebného pobytu ve Vašem sanatoriu.

Chtěl bych Vám poděkovat za zprostředkování pobytu, celému kolektivu Vašich lázní za perfektní péči a hotelovým pracovníkům za...


17. 9. 2024

Děkuji za vstřícnost a ochotu při mém pobytu po TEP kolena. Zvláštní poděkování paní doktorce Knedlíkové, sestřičce Hance a stážistům hlavně Kátě. Jídlo a obsluha v pohodě, pokojská na jedničku. Díky možnosti použití tranzita...


4. 9. 2024

Příjemný a klidný hotel. Lázeňské procedury a paní primářka Knedliková je fantastická,poradí, pomůže, doporučí, přístup k pacientům a hostům je velmi milý a vstřícný.Takto by se mohli ve zdravotnictví chovat všichni, při takovém...


4. 9. 2024

Po návratu z lázeňského pobytu (3 týdny v srpnu 2024 v hotelu ROYAL SPA v Mariánských Lázních) chceme poděkovat za milé zacházení s námi, již staršími důchodci. Vždy jsme se setkávali s pochopením, ohleduplností a pomocí při všech...


4. 9. 2024

Vážení,

děkuji za příjemný pobyt v krásném prostředí Mariánských Lázní. Jako ředitel organizace vím, jak nelehké je nastavit a udržet vysokou úroveň poskytovaných služeb a jak přitom záleží na každém zaměstnanci. Za celou...