Recenze hotelu

Napište nám Vaše hodnocení na pobyt v Lázeňském hotele ROYAL Mariánské Lázně.

POSLAT recenzi

Přihlášením k odběru novinek a obchodních nabídek souhlasím s tím, že pro tento účel bude společnost LS Royal Mariánské Lázně, a. s., Lesní 345, 353 01 Mariánské Lázně, IČ: 49790731 po dobu 10 let zpracovávat údaje o mém jménu, příjmení a e-mailové adrese. Svůj souhlas mohu kdykoliv odvolat e-mailovou zprávou zaslanou na marketing@royalmarienbad.cz.
Informace o zpracování osobních údajů

  

Antispam

Ohlasy hostů

14. 3. 2019

Pokoj byl velice hezký a velký. V cafe ROYAL široká nabídka nápojů, především alkoholické koktejly byly naprosto výborné. Uvítala bych možnost platit kartou a otevírací doba by mohla být delší :-).

Pobyt se mi celkově moc líbil.


5. 3. 2019

Je velice milé a příjemné se k vám vracet a užívat si zde volný čas. Za vše moc děkuji. A všem svým známým doporučuji!, popřípadě je sem posílám. Máme vás moc rádi! Pana ředitele a jeho úsměv, paní primářku a její úsměv...


6. 2. 2019

V minulém týdnu jsem byl s manželkou již podruhé na osmidenním Wellnes pobytu v hotelu Royal Mariánské lázně a chtěli bychom touto cestou poděkovat veškerému personálu Vašeho hotelu za velmi příjemný pobyt. Všechny služby ve Vašem...


15. 1. 2019

Dobrý den,
doporučuji tento lázeňský hotel všem, co hledají nadstandardní péči jak v lázeňské léčbě tak i k přístupu veškerého personálu.
Výborná strava a krásné čisté prostředí.
Děkuji manželé Ličkovi


7. 1. 2019

Dobrý den, chtěla bych velice poděkovat veškerému personálu hotelu Royal za nadstardadní služby a úžasný přístup ke klientům. V sobotu jsme se s maminkou vrátily z vánočního pobytu u vás, ze kterého jsme byly naprosto nadšené! Byly...


9. 10. 2018

Pravidelně se vracíme již několik let z heslem "Dobré není třeba měnit" což svědčí o naší plné spokojenosti jak se službami tak s personálem.
Pro aktivní pobyt lze v zimě kombinovat s lyžemi (sjezdovka "před okny", běžecké tratě...


29. 3. 2018

„.... úžasné služby, které nelze pojmenovat službou, ale slovem přátelský přístup. Jemný, taktní, profesionální. Ubytování na úrovni a totéž platí pro SPA a bar. Zvláštní zmínku si však zaslouží výtečná, vyvážená kuchyně.